Summa sidvisningar

onsdag 22 augusti 2012

Slapp slö och likgiltig

Nej. Det kan jag inte beskyllas för att vara just nu. Kanske bara i särskilda fall (läs: bloggandet) men cheesus vad jag har flängt fram och tillbaka senaste veckan. Hade jag hetat Stefan Sauk hade jag sagt "det är mycket nu!"
Har jag inte ätit bearnaisesås och grillchips så har jag ätit kakor och tårtor och guuuuud vad mina byxor stramar just nu. Operation SPÄKNING bör inledas men jag hittar inte riktigt motivationen.
Fast igår gjorde jag ett rejält ryck. Och då pratar jag inte Estrellaryck.
Vad sägs om följande:
1. En rask morgonpromenad i 30 minuter.
2. Cyklade med ungarna till skolan (2 km?) och sedan hem (fortfarande 2 km?)
3. Cyklade och hämtade ungarna. Cyklade hem.
4. Cyklade till Jönköping (8 km?)
5. Sprang Blodomloppet (5 km!) Jag sprang inte hela vägen men ungefär 85% av sräckan så joggade jag faktiskt och vid målgången så BRANN mitt svettiga kokande huvud.
6. Cyklade hem (8 km).
För fasen. Jag blir trött bara av att skriva hur j-a duktig jag var igår. Det ska inte upprepas.

Tur att  man fortfarande har ett jobb att vila upp sig på då och då.

Inga kommentarer: