Summa sidvisningar

söndag 26 februari 2012

Hör upp!

Jamen det var väl då faaaan! Tror ni att mitt öronsus försvunnit? Det har det inte. När jag ringde vårdcentralen i veckan så förklarade ju sköterskan att det berodde på att min trumhinna var irriterad och att det enda jag kunde göra var att vänta ut obehaget. Ta en Ipren, lite nässpray och bara vänta.
Well, nu tycker jag att jag HAR väntat. Det blir ju nästan bara värre ju! Känner att hela balansen satts ur spel och jag kan lätt se en framtid där folk tror att jag är en fyllekaja som vinglar omkring på stan. Hemskt.
Idag provade jag att blunda och bara stå på ett ben. Tur att inte Americas funniest homevideos var i närheten och filmade mina tillkortakommanden. Jag klarar inte av att stå i fem sekunder ens innan jag mer eller mindre ramlar omkull!

Jag ringer vårdcentralen på onsdag igen och ber om läkartid för nu måste jag få HJÄLP! Buhuhu.

.....just nu är livet skit. Och om inte Loreen vinner hela tjottaballongen så blir det ännu mera skit.
Ni hörande - hur ser era fantastiska liv ut?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hör gör jag men ser gör jag knappt. Pest eller kolera...Mer krämpor:
När jag suttit på huk en pytteliten stund kommer jag nästan inte upp & vänster knä verkar vara gjort av gelé. Fy fan vad det är hemskt att bli äldre men skönt också! Ska du med till Prag den 5-10 maj - mer info fås vid kontakt med mig via mejl/facebook./AnonymaAK64

Barasara sa...

Alltså, ibland misstänker jag att din blogg motarbetar dig, den undanhåller med flit peppande kommentarer från mig. Tidigare skrev jag en kommentar om att det lät läskigt med örat, att jag helt säkert visste att det inte var något farligt men att det var bra att du gick till läkaren och avslutningsvis att du ska ta hand om dig finaste katten.
Sen surfar jag tillbaks och ser att den är borta.
Dessutom är det ju ett halvt helvete när man ska bevisa att man ingen robot är - det s y n s ju inte vad det står.

Hoppas du snart är stadig igen!

randigkatt sa...

Vad skumt! Ha ha - har du också fått bevisa att du inte är en robot?

Jag har också varit med om att kommentarer försvinner. Man blir så trött.
Örat är bra idag - håll tummarna att det håller i sig så!