Summa sidvisningar

söndag 1 september 2013

Några statusrader kommer här:

Du känner igen känslan. Du ligger liksom och vrider dig på nätterna och tankarna maler och maler i huvudet. Du ställer dig själv frågan "VILKEN, OH VILKEN är egentligen Status Quos bästa platta genom tiderna?" Ja, du vet ju precis vad jag menar. Frågan är väl egentligen bara om du kom fram till RÄTT svar?
Men det gjorde du säkert eftersom att det är ju så inibomben UPPENBART att deras "Quo" är top of the line. Faaaaaaan, vad bra den plattan är!
Här hade jag förstås kunnat plussa på med en ganska spektakulär anekdot från Scandinavium då jag och Anna fick exceptionellt bra kontakt med sångaren och gitarristen Francis Rossi men nä, jag är för lat. Jag ligger hellre på sängen och smälter familjepizzan till tonerna av Fine, fine, fine.
Vi tar anekdotandet en annan gång. Om ni vill. Men det utgår jag förstås ifrån att ni vill.

1 kommentar:

Sparkling sa...

Klart "vi" vill. Anekdot, pls!