Summa sidvisningar

tisdag 1 december 2009

Ett fång....

Jag har fått rosor idag! Hurra! Inga riktiga i och för sig men i ett mail till radion....
"Hej!
Vilket underbart kåseri, av vem hann jag inte snappa upp. Det räddade min dag faktiskt. Ett fång rosor till den tjejen som skrivet nåt så läckert/ Mikael Fredin".

Tack Mikael Fredin vem du nu än är. Tack, tack.
Jag lapar i mig berömmet eftersom
1. Jag har dåliga hårdagar för jämnan numera. VAD har hänt med min lugg? Och var kommer alla gråa hårstrån ifrån?
2. Jag har jobbpanik. Vad ska jag göra resten av arbetslivet fram till pensionen?
3. Wendy fortfarande undrar om jag har en bebis i magen.
4. Jag inte har kommit iväg till gymmet de senaste två veckorna.
5. Det snart är jul och jul är jobbigt.
Klart som korvspad att man behöver rosor då. Ett fång om dagen vore fantastiskt. Nån som känner denne Mikael Fredin och kan höra sig för med honom?

Dagens låt: Rosegarden - Lynn Anderson.
Är det något jag är riktigt usel på så är det blommor. Andra kan snitsa till en enkel liten vas med en krokig pinne i så att det blir en fröjd för ögat. Gör jag likadant så ser det ut som....en ful vas med en, vad sjutton är det?, en pinne eller? i.
Man kan ju inte vara bra på allt.... ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Oj det var länge sen jag skrev det berömmet och av en händelse googlar jag mig själv och hittar din blogg. Ditt kåseri var ju värt allt beröm. Det gjorde min dag. Tack skall Du ha. Jag tittar tillbaka igen.

randigkatt sa...

Hej! Vad komiskt att du hittade dig själv här! Kul att någon tar sig tid och mejlar till radion, tycker jag. Annars brukar folk mest tycka till om något är dåligt eller som de retar sig på.... tack igen, vem du nu än är.