Summa sidvisningar

onsdag 16 december 2009

Stekta ägg smäller högre än sillisar, tycker Claes?

Ett nytt meddelande i inkorgen. Jag öppnar. Det står: Claes bjuder in dig till Facebook-gruppen "vi som uppskattar små bröst".
HAHAHAHAHAHA!!!!
Alltså facebook....det är verkligen SÅ nödvändigt känner jag. Ska jag gå med i gruppen eller ska jag ignorera? Varför bjuder han in mig för?
Sägas kan att jag känner inte Claes. Jag har aldrig bytt ett ord med honom. Vi gick i parallellklass på högstadiet, han haltade, hade finnig hy och hans bröst var nog ganska små, tror jag. That's all I know. Jag känner härmed att jag känner mig nöjd med det.

Dagens låt: Yesterday - Beatles.
Visste du att Yesterday egentligen skulle ha hetat Scrambled Eggs? Inte? Då vet du det nu.

Website counter

Inga kommentarer: