Summa sidvisningar

söndag 13 juli 2008

Herr Madonna vill inte vara Herr Madonna mer


Har man inget vettigt att prata om när man åker bil med sin man kan man alltid börja babbla om kändisar.
"Jaha. Nu ska visst Madonna och Guy Ritchie skilja sig läste jag".
"Uhum. Varför då då?"
"Som jag fattade det så ville han visst inte vara Herr Madonna längre".
"Vilken idiot. Han har en fru som tjänar flera miljoner om dagen. Och hon bara "nu sticker jag iväg på turné och är borta några månader" och han kan bara glida runt och göra precis vad han vill. De har ju hur många kåkar som helst, städerskor, hembiträden, massörer, kockar....jag skulle lätt kunna tänka mig att vara herr Madonna!"
"Uhum". (jag alltså)
Tja, varför inte. Det blir ju en fjäder i hatten för mig också. Att kunna säga att ens ex-man har ihop det med Madonna numera.
Själv så skulle jag kunna tänka mig att bli Fru Howard Stern. Min nye man är kanske inte lika megakänd som Madonna men han är bra mycket snyggare. Än Madonna alltså. Och så ålar han inte runt i kroppsnära bodys dagarna i ända heller. Ett klart plus.


Dagens låt: D I V O R C E - med Wanda Jackson. Tillägnas fru Ritchie.

Website counter

Inga kommentarer: