Summa sidvisningar

onsdag 1 juli 2009

Svart brun svart brun







Ja. Du ser rätt. Jag - den ständigt lättmjölksvita figuren
har fått färg.
Till och med de gråmelerade benen är bruna.
Vad jag hade för slags bikini i Turkiet?
Den som gissar på en halterneck tar hem det.
Ska ni renovera badrummet så glöm för all del inte en FUKTSPÄRR.
Snålar du in fuktspärren så får du bekanta dig med svartmögel och
svartmögel är inget trevligt sällskap kan jag intyga.
Så här grannt är vårt badrum efter fyra veckor.
Jag längtar så jag kan dö DÖ! tills jag får lägga ut en bild på det helfärdiga resultatet.
Så ja. Nu ska jag in till Jönköping och duscha. Ombyte förnöjer.
Dagens låt: God of thunder - KISS.
Det låter som det åskar - jag måste nog stänga av datorzgahxxlötyaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh

Inga kommentarer: