Summa sidvisningar

fredag 3 juni 2011

Denna himlakropp

betyder värme, ljus, glädje och Tomas Ledin. Och att jag ska skratta, inte gråta.
Sommaren är kort. Alldeles för kort. Sandalerna av plast skaver. Livet är kort det också.
Kort är däremot inte min ledighet. Nu är jag långledig tills på onsdag så då måste jag vara ännu mera glad. Bäst att passa på innan mörkret knackar på igen.
På tisdag kommer någon annan och knackar på här. En ung, fager man med kattallergi och en pensel i handen. Nu ska här bytas rum! Fixas och donas. Ut med det gamla - in med det nya!

Glassen i min mun har fått sand på sig. Gårdagens blad var ingenting att ha.
Och de där förbannade sandalerna av plast fortsätter att skava.....

Dagens låt: Hello, goodbye - Beatles.
På söndag kanske jag ska säga goodbaj till flera saker. Men om man säger hejdå till något så kan man ju säga Hej! till nåt annat. Den som överlever får se.....
Website counter

Inga kommentarer: