Summa sidvisningar

måndag 22 oktober 2012

Saker som min arga hjärna konstaterat idag

1. När jag är ute bland folk och då möter någon som jag tycker verkar lite äcklig och den personen hostar och har sig - då går jag förbi och håller andan. Detta bara för att jag inte vill ha in den personens förpestade luft i mina lungor.
2. Har även konstaterat att jag hatar feta svettiga gubbar med skrovlig röst. Mötte en sån figur inne på Q8-macken idag. Eller mötte och mötte. Han stod och blockerade utgången med sitt svettiga ansikte. Svettig alltså TROTS att han bar kortärmat och shorts. I OKTOBER. "Usch vad jag hatar såna gubbar som dig!" tänkte jag i mitt stilla men uppretade sinne. "Hade du varit den sista mannen på planeten hade jag inte velat ha dig." (ja, jag kan verka snäll men jösses vad jag kan vara nedrig i mina tankar..)
3. Folk som har stora bilder på sig själva i vardagsrummet. Eller förresten var som helst i sitt hem. Det är fult, fult, fult.

Klockan är 13.45. Kommer min hjärna på fler saker så kommer jag delge er detta. Självklart.

3 kommentarer:

Lena sa...

Hmmmm, hur är det med "tjockrövar och putmage "..... går det under punkt 2 eller ...;)

randigkatt sa...

:-D Det beror på. Om det är en polsk tjockröv eller inte....
Mvh Loppisquinnan

Lena sa...

Ja, det är det ......