Summa sidvisningar

söndag 9 augusti 2009

Bakfull söndag

Har man varit på Öa kvällen/natten innan så mår man lite si och så dagen efter. Då piggar en tur med sidovagnen upp!
Wendy och Mille gillar läget!

Tankstopp.

Mille somnar ALLTID efter fem minuter på vägen. Trött kille det där.

Här går det undan så det fladdrar i mustascherna. Vi gasar mot Bankeryd.

... och hamnar på Pizzeria Milano. Jag och pizzabagaren kände varandra!" Han: Vad gör DU här? Jag: Vad gör DU här? Kul konversation.
Skitmånga goda pizzor att välja på hade de iallafall. Hur ofta har du till exempel ätit en pizza med kantareller? Eller med aubergine?
Hit kommer vi åka fler gånger misstänker jag (bantningen går bra som du kanske märker...)

Nyvaken. Mätt. Glad. Bajsnödig.

Ut på vägen igen.....

...till Lotta och Thomas på Gräshagen. De har pool! Gissa om de är poppis bland kvarterets ungar. Wendy lånade en baddräkt och hoppade i.

Fler barn blev det.

Söt tjej.
Dagens låt: Jag såg Gud på tunnelbanan - Roffe Wikström.
Amen! Varför spelade han så många kassa låtar när han har så många bra?
Fast det gjorde inget för jag hade himla kul ändå. Först och främst för en jättemysig båttur från Jönköpings hamn där vi hamnade jämte en man från Försäkringskassan. Anders hette han och han blev förälskad i Annika (klart man blir kär i nån som bjuder en på kubansk rom). Annika tyckte nog att han var både för gammal och för ful, misstänker jag. Framme vid scenen senare på kvällen var det tanterna från Försäkringskassan i Jönköping som röjde mest. Ha ha.

1 kommentar:

Sara sa...

Mille har den sötaste näsan i hela världen. Du borde gjuta av den och sälja som prydnadssak :)