Summa sidvisningar

torsdag 13 augusti 2009

Sicken osis man kan ha då!

Idag har jag haft en turdag. Men det är inte alla som går runt med en massa matjord i fickorna/har tur. En del har otur. Riktig otur. Tänker förstås på Anders, 54, som vann 20 MILJONER på V75 i lördags och dog dagen därpå.
Sådan otur får man bara inte ha. Nu har jag i och för sig bara läst om honom på löpsedelarna, så jag har inte mera kött på benen. Dog han av lycka? Eller blev han påkörd? Jag får kolla upp detta. Synd om honom var det hur som helst....

Dagens låt: No response - Hep Stars.
Min tur bestod i att jag hittade många gamla Hep Stars-singlar på Erikshjälpen idag. Mitt framför näsan på en riktig skivsamlare som blev grön av avund över mina skivfyndigheter. Men gulp. Tänk nu om jag gör en Anders och går och dör imorgon?
Website counter

Inga kommentarer: