Summa sidvisningar

måndag 10 augusti 2009

Hit med pengarna!

Neverending story: Vårt badrum. Kom hantverkaren idag? Kom han i fredags? Nej och åter nej. Jag får god lust att gå och hänga mig. Eller honom. Men en glad nyhet på radion idag iallafall! Hörde att hantverkarna ojade sig och beklagade sig att DE FICK VÄNTA på sina pengar från Skatteverket. ROT-avdraget och det köret ni vet. Fatta vad synd om alla dessa så rappa, rättrådiga hantverkare! Ska de verkligen behöva vänta, V Ä N T A, på att få sina slantar? Det är ju inte rättvist alls. Så snabba och effektiva som dom själva är, menar jag. Aldrig att de skulle låta sina kunder VÄNTA inte.
Ibland är det nästan så att man tror på en högre rättvisa trots allt.

Dagens låt: White trash girl - Willy De Ville.
Nu är han död som sagt. Han kunde kanske ha dött av att ha bråkat med en livsfarlig snickare eller något, men nu gjorde han inte det. Det var visst cancern som satte spiken i kistan.
Har du inte upptäckt Willy än, så gör det. Han var SÅ bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hade mardrömmar härom natten om att vi skulle ha hem hantverkare igen. Och jag hade sådan ångest i drömmen över detta. Gissa om det var skönt när jag vaknade!!/Susan

Anonym sa...

Tänk då på mig - som lever i en konstant mardröm! Buhu.
Mirre