Summa sidvisningar

söndag 23 augusti 2009

Cancerparty!

Jag tryckte i mig en hel kartong med kräftor själv! Jag är inte klok! I bakgrunden står en skål med hemmagjord aioli - i den var jag och grävde djupt också. SÅ gott!
Vi satt inne i ett gammalt båthus precis vid Vätterns strand. Skitmysigt! Men smakar det så kostar det. 245.000kronor fick Staffan och Bella hosta upp. Hade jag 245.000 så hade jag också hostat upp dom. Pengarna alltså. Inte Staffan och Bella.

Carro och jag några glas bål, cider, öl och groggar senare......

Värdinnan Isabella. Världens bästa rekvisitör samt festfixare.

Och Staffan, hennes kille, är kommunens bästa lekledare.
Här var det pilkastning på programmet.
Vi var tre olika lag. Jag var med i LAG 3.

Gren 2: Dricka öl med sugrör. Eftersom jag hatar öl så var Staffan min stand-in.

Gren 3: Hissa ett segel. De hade lika gärna kunnat be mig sjunga nationalsången på grekiska. Jag fattade såklart nada. Tur att Jack var med. Han var en fena på segel.

THE WINNING TEAM! Snygga kräftglas vi vann, eller hur!
22:a augusti kommer jag minnas som en riktigt rolig kväll.
Dagens låt: Sailing - Rod Stewart.
Man kanske skulle ta skepparexamen? Det verkar ju jättetrevligt det där med att ha båt ju.
Website counter

Inga kommentarer: