Summa sidvisningar

måndag 7 maj 2012

Pinsamheter jag gärna delar med mej av



Jag började dagen med att få PaulfuckingPaljett i huvudet. Hans Guenerina ekade inte bara mellan bergen utan även mellan mina trumhinnor. Nu står en linsgryta och kokar på spisen och då passar jag på att avsluta dagen med en annan gammal goding. Nämligen Lasse Holm och hans gamla dänga som jag alltid har tokgillat. Ja, du läste rätt. Här sitter en människa som faktiskt älskar Slayer, Black Sabbath, Queen, Beatles, Pink Floyd, Robyn, David Guetta och andra fräningar och ERKÄNNER att hon går igång på LassefuckingHolm. Pinsamt var förnamnet och efternamnet är väl när jag och ett gäng var på vårt första Diggiloo LIVE i Vadstena och jag, håll i er nu, fram med skämskuddarna, FÅR TÅRAR I ÖGONEN! när Canneloni Macaroni kör igång. Då visste jag med mig. Att nu. Nu. Nu står jag på toppen utav skämsberget. Mer pinsam än så här kan jag aldrig bli.

Så. Då var det sagt. Lättnaden är enorm.

Inga kommentarer: