Summa sidvisningar

måndag 25 januari 2016

Roliga streckgubbar!


Mitt facebookflöde svämmar för närvarande över av dessa streckgubbar, men nu är det inte så noga med att det ska vara Bill. Plötsligt är alla personliga och är det inte att man ska vara Annika, så är det Petra eller Mikael. Hahaha - en gång. Men stopp nu räcker det. Faktiskt.

Gör min egen. Fast bara här.

Detta är Mirre.
Mirre är på facebook.
Mirre tycker att folk är fantasilösa.
Mirre tycker att man kanske kan komma på lite egna grejer nån endaste gång.
Mirre är smart.
Var som Mirre.

Notera att jag skrev detta på svenska. Eget eller hur? Eller så kanske det är för att jag numera lider av dåligt självförtroende när det kommer till det engelska språket.
Och jag som hade fyror och femmor i just engelska när jag gick i skolan.

Mirre has a bad memory. Don't be like Mirre.

Dagens låt: Blue Monday - New Order.
Ledig måndag - det är finfina grejer det. Hänga lite i tvättstugan. Lämna glas, plast, metall och papper på återvinningsstationen (jag bor nästan där känns det som), åka iväg med bilen, glo på folk, ta en långpromenad och sedan handla hem det nödvändigaste. Idag ska jag till exempel köpa en jädra massa rödlök. Förra veckan åt jag nämligen syltad lök för första gången i hela mitt och JÄKLAR vad gott det var.
Syltad rödlök it will be. Och så ska jag göra egna hamburgerbröd. Jag tar mig verkligen i köket om jag får säga det själv. Vem vet - om fem år kanske jag till och med kan pochera ett ägg och slunga min egen bearnaisesås?
To be continued.

Inga kommentarer: