Summa sidvisningar

tisdag 3 oktober 2017

Gaaah! Varför gör jag så här mot mig själv?



"Var köper man betablockerare?" - just den känner jag just nu för att googla på. Jag skulle nämligen behöva införskaffa en hel spann med sådana. Anledning? Jo, för att jag är så inibomben korkad som tackar ja till jobberbjudanden som jag sedan tänker att jag inte kommer klara av. Jag är ju en nervöst lagd person! Men så är det ju ändå så kul att utmana sig själv, göra saker man aldrig gjort för OM man fixar det, ja då mår man ju riktigt, riktigt bra sedan. Men just nu tänker jag mest på det andra alternativet, att det kommer gå åt helvete, jag kommer göra bort mig kapitalt och hur hittar man en MEGASTOR skämskudde att gömma sig i? Hjälp liksom.

Imorgon och på torsdag gäller det. Jag ska tydligen komma till radion, stå och käfta lite inne i en studio och sedan (här kommer det jobbiga) ge mig ut på fältet med en ryggsäck på ryggen och en mikrofon i handen. Jesus! Teknik, prata i radion, prata med annat folk, ställa frågor, G U L P.
Dessutom handlar alltihop om insamling till Världens barn (swisha gärna en slant till 9019506) och då känner man ju pressen ännu mer. VAD HAR JAG GJORT!
Om jag överlever detta så lovar jag att återkomma med en rapport. Nu: googla. "Var köper man betabl.."

Dagens låt: Into the great wide open - Tom Petty.
Och så gick Tom och dog. 66 år blev han. Futtigt. Världen blir bara sämre och sämre. Buhu.

2 kommentarer:

Sparkling sa...

YOU CAN DO IT! Ser fram mot en rapport. Och lycka till!

randigkatt sa...

Tack. Behövde det.