Summa sidvisningar

onsdag 4 oktober 2017

Kan man dö av hjärtklappning?

En timme kvar tills jag ska vara på jobbet. Är så trött - har sovit RYCKIGT och OROLIGT hela natten. Är det kanske så här skådespelare har det innan en premiär? Hur orkar man med att leva då? undrar jag. Jag personligen hade bytt karriär direkt. Börjat jobba på fabrik eller nåt istället.

Nu återstår bara hoppet att jag av någon konstig anledning blir lugn och plötsligt känner mig en gnutta säker efter det där inledande studiosnacket. För efter studiosnacket ska jag ju som sagt var ta på mig en ryggsäck fullastad med teknik och ge mig av i bilen mot två olika ställen i Huskvarna och Jönköping. GIV MIG STYRKA. Tror faktiskt att jag har förkortat mitt liv med minst ett halvår på grund av denna hjärtaktivitet. Varför är jag så osäker på mig själv för? Det är ju så förbannat onödigt.
Måste. Andas. Lugnt. Nu.

Håll en tumme.

1 kommentar:

Sparkling sa...

HUR GICK DET? Rapport, tack!
(övertygad om att det gick jättebra!)