Summa sidvisningar

tisdag 27 oktober 2009

Lovlig

Stopp. Stanna. Stopp. Jag har höstlov. Jag pallar inte med alla måsten nu. Måste jag blogga? Vill läsa i min nya bok, krama min son, vänta på min dotter, titta på Baader-Meinhof med min man.
Måste först bara meddela att det har varit en bra dag idag. Lena! Du har missat jättemånga bra textilier (åh, vad jag är retlig!) bland annat så var det ett stort tyg med JB, ett likadant som du har. Men tänk på att jag behövde det. Du har ju ett fast jobb - det har inte stackars jag.
Förhoppningsvis ska det snart bli ändring på det. Har jag tur så får jag vikariat på det där stället som jag helst av allt vill jobba på. Det cepiga är bara att vissa dagar kör man mellan kl.5-10! Cheesus. Men jag vill dit ändå. Vill vill vill.

Dagens låt: I want you to want me - Cheap Trick.
Om jag får börja där, på drömstället, så ska jag bli religiös. Som tack. Frågan är bara vilken kyrka man ska gå med i? Tips någon?
Website counter

Inga kommentarer: