Summa sidvisningar

onsdag 28 oktober 2009

Veckans kompis

Förra veckan var det jag och Kajsa Ingemarsson. Den här veckan är det jag och Camilla Läckberg. Fick nämligen en bok i present av brorsan i söndags. Är alltid skiträdd för bokpaket för oftast är det helt fel böcker eller böcker jag redan läst i paketen. Men nu hade jag tur den här gången för i det hårda paketet låg Camilla med sin "Fyrvaktaren" och då blev jag glad.
Så nu ska här stressläsas...har nämligen fått tag på Alex Schulmans "Skynda att älska" på bibblan och den har jag velat läsa hur länge som helst.
Tjing!

Dagens lår: Mina.
Kalla, tjocka, dallriga. Camillas är säkert mycket fastare och finare.

2 kommentarer:

sara k sa...

Määäh... Jag har ju Alexs bok. Den kunde du fått låna av mig!

(Det kan du fortfarande om du inte hinner läsa klart innan den ska återlämnas)

Anonym sa...

Sara. Du äger!! Alex' bok alltså.
Har för mig att du gillade den jättemycket. Ser fram emot en snyftare.....
/Mirre