Summa sidvisningar

torsdag 8 oktober 2009

Womanizer

Idag har en tant räddat min ekonomi den här månaden. På vilket sätt håller jag hemligt men jag kan säga som så här. Jag älskar snälla tanter. Och tanter med krut i. Eller med ruter i.
Får jag bli som min gamla faster Ingrid, 91 år, när jag blir gammal så kan jag skatta mig lycklig. Ingrid är snyggare nu än när hon var i min ålder, hon är ovanligt pigg, har en fräsch lya, egna intressen, är sällan sjuk och hon är alltid piffig. Dessutom favoriserar hon mig och mina barn framför brorsan och hans ungar - och det är jag totalt ovan vid.
Ingrid! Har jag sagt att du är min favoritsläkting nån gång?
(OBS! Jag är inte ute efter arvet. Helt ärligt.)

Dagens låt: Honky tonk women - Rollling Stones.
Arga kärringar som ingen annan tål - dom tål jag. Vi brukar alltid bli bra vänner jag och kärringarna. Vet inte vad jag vill ha sagt med det här egentligen. Jag är trött och vill lägga ned.Website counter

Inga kommentarer: