Summa sidvisningar

fredag 1 februari 2013

Så var januari

Tandvärken från helvetet. Vattenläckan från detsamma. Förstört kök. Säkert segdragen strid med olika försäkringsbolag att vänta. Byggdamm. Rosslig hals. Bilen som tjurar och inte startar så fort det är fuktigt ute. 16 dagar kvar på jobbet innan jag åker ut med huvudet före på grund av LAS. Wendy spysjuka.
Det var januari.
Februari inleds med ett samtal från skolsköterskan: Wendy har misstänkt skolios. Undersökning inleds på torsdag.

Kan någon förklara vad jag har gjort för nåt ont? Var det att jag råkade slänga en plastbit i metallåtervinningen? Var det det?

2 kommentarer:

Barasara sa...

Usch, du har haft en trist start på året katten. Om Wendy har skolios, vad innebär det då? Jag vet inte riktigt vad skolios är, det är något med att ryggraden inte är helt rak va?

Har du sett det gula kaklet som finns på HLK? Om du inte redan bestämt dig för kakel tycker jag du ska gå dit och kolla. Tror du blir övertygad om gult då.

randigkatt sa...

Nåt sånt, ja. Jag vet inte så mycket om det jag heller. Vet förmodligen mer på torsdag efter läkarbesöket.

Gult kakel, ja. Vill ha. Men var fan köper man det? Och om det kostar 800:- per kvadratmeter är jag svalt intresserad....Ska dock göra vad jag kan för att få till det.