Summa sidvisningar

tisdag 23 juli 2013

Att hålla på och dra in magen är väl också en slags träning


Lista över nyttiga Anna Skipper-saker som jag älskar att smacka i mig:
1. Räkmackor med mycket majonnäs.
2. Max veggiemål med flottig burgare, ännu flottigare chips och så en dip till det.
3. Smält smör.
4. Dressingar. Röror. Ju kletigare desto bättre.
5. Chips. Helst då med dip. Det här var ju egentligen nummer ett men jag tänker att det börjar kanske bli lite väl tjatigt om mig och mitt vedervärdiga chipsknarkande.
6. Smörgåstårtor.
7. Ostar. Mjuka. Hårda. Illaluktande. Ingen lukt alls. Milda. Skarpa. Krämiga. Grovpipiga. Inga hål alls. ALL OST ÄR GOD. Till och med den på tub.
8. Fet lax.
9. Ballerinakex med kladdkakesmak.
10. Billys panpizza (den gröna).

Beach 2014 känns VÄLDIGT avlägsen kan jag säga. Jag har aptit! Både på räkmackor och på livet. Och så tar vi och drar in magen.

Dagens låt: Fun fun fun - Beach Boys.
Rolig sommar detta här. Har fått nya vänner. Har badat, lapat sol och verkligen njutit av livet. Har sett solnedgångar. Har ylat mot en fantastisk fullmåne. Och ikväll ska vi antagligen ut på Bunn och åka båt! Jo, jag sa just det att ikväll ska vi antagligen ut och åka båt! High five på den.

1 kommentar:

Sparkling sa...

Skulle precis säga att oj vilket sammanträffande, jag som passerade Bunn City idag (mina föräldrar bor i närheten) och babblade på för min man om trolska båtturer. Fast sen såg jag att det inte var skrivet idag, så så mycket för det sammanträffandet. Så kan det gå när man har semester och inte är så internet:ig.