Summa sidvisningar

fredag 12 juli 2013

Japanes på ingång!


Tjing tjong på er! Vet ni vad som händer här på söndag då? Inte? Och rubriken gav ingen ledning? Inte? Okej, då berättar jag. Jag har en eller två japaneser på ingång. De ska alltså komma hem till mig, i lilla Huskvarna, och hälsa på. Så kan det gå om man säljer tyger till folk i Japan via Tradera. Då blir dom så nöjda att de vill semestra i exotiska länder som Sverige och besöka lilla sockerhumlan Mirre. GULPGULPGULP.
"I think you go to loppis on sunday. No idea. I follow you. We are looking forward to you." skrev han, japanesen, för några dagar sedan.
Loppis? Sunday? Helvete! Måste jag dra runt med det här folket på loppis och allt? Jesus.
Och vad ska jag bjuda dom på? Ostkaka med sylt och grädde - gillar japaner det? Och hur ska jag bete mig? Får jag gå barfota inomhus, måste jag slå ihop händerna och bocka djupt som hälsningsfras eller är det jag som sätter ribban, ni vet, ta seden dit man kommer osv...isåfall blir det handen, hejhej, vill ni ha fika?

Giv mig styrka! Hoppas att dom inte kommer titta snett på mig....(usch, vilket värdelöst skämt, Mirre!)

3 kommentarer:

Sparkling sa...

SAYONARA!

randigkatt sa...

Karate!

Barasara sa...

Men hjälp vad ballt! Kan du inte berätta mera?