Summa sidvisningar

torsdag 18 juli 2013

Han i Sons of Anarchy ni vet


Hittar den här glada killen på facebook. Det är Anneli som har delat med sig av honom, Jax från tv-serien om det där bikergänget, och upphetsade Anneli skriver "oj oj oj". Då går Lena, en annan medelålders kvinna, in och kommenterar bilden med ett "waooooooooowwwww!".
Hahaha. Smaken är som baken. Det är sant. I det här fallet jättemycket sant. Jag kan inte tänka mig nåt tristare än att behöva vara ihop med Jax. Skulle hellre kampera livet ut med en ihoprullad affisch än med honom. Han är en tönt. En tönt som tror att han är tuff = mycket oattraktivt.

Annars då? Tja, livet går sin gilla gång. Jobbar två dagar till sedan är jag HELT utan jobb. Är inte ett dugg nervös för detta. Allt ska lösa sig. Allt KOMMER lösa sig. Och gör det inte det tar jag till thinner eller nåt annat lösningsmedel.
När jag ändå har fingrarna på tangenterna så kan jag väl dra sommarens topplista över de absolut mest använda meningarna i det här sommarlovshemmet.
Okej, håll i er:

1. MAMMAAA! Kan du säga till Mille! (skrikande desperat röst med inslag av gråt)
2. NEEEEEEEEEEEEEEJ! JAG har datorn nu! (kan även sägas av mig)
3. MÅSTE vi hänga med? (Nämen skit i det då! Stanna hemma och ruttna om ni hellre vill det!)

Så. Då vet ni vilket jättekul sommarlov alla tycker att det här var då. Nu ska jag dra tilll Erikshjälpen. Och ungarna de SKA med om jag så ska släpa dom baklänges i fötterna ut ur lägenheten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trodde du gillade den här typen av killar...skäggiga, tatuerade och motorcykel och ...:))//Tuppen

Barasara sa...

Jag tycker han är snygg om än motvilligt. Jag förstår precis vad du menar - han är en posör...
(Och för att knyta an till det du skrev tidigare om kroppen kategoriserar jag ju honom som "out of my league" och kanske att det är som plåser på såren att jag tror på tesen "snygg utanpå, ofta ointressant inuti". De som har för enkelt med ytan har inte behövt vässa andra skills. Fördomsfull much? Ja. Fast jag tror så ändå...)

Sparkling sa...

UUUÄÄÄH. Jax är ungefär lika het som ett källsorteringssystem i brun plast. Och dessutom, om man blev ihop med honom fick man världens läbbigaste svärföräldrar på köpet. Hela familjen Teller-Morrow och nästan alla deras vänner är ju helt vidriga. Fast jag gillar serien :)