Summa sidvisningar

lördag 20 juli 2013

Trampstamp på Brunstorpsbadet


Solen gassar. Himlen är blå. För tre timmar sedan kom jag hem från jobbet slash fängelset, och nu andas jag frihet. Aaaaaah! Vi landar på gräsmattan som tillhör härliga Brunstorpsbadet och fria jag svidar om till bikini och sätter mig i solstolen. Här ska det stekas! (När blev jag en soldyrkare? Jag som skydde solstrålarna likt en närstående släkting till greve Dracula och var en av dom där som aldrig hade ro/lust att ligga still och invänta eventuell solbränna.)
Nåväl. Efter en kvart så börjar jag se mig lite lätt omkring. Det är ganska mycket folk som har haft samma bad i åtanke den här lördagen. Får syn på en smal gammal gubbe. Det är Hasse som är ett år äldre än jag. Vi dansade tryckare på en efterfest i Växjö till följande porrigt pinsamma låt. Pinsam eftersom man inte var ett dugg tänd på danspartnern i fråga:



Herregud! Känner han igen mig? Äsch, han ser ut att ha ganska fullt upp med att hålla reda på sitt sladdbarn som ser ut att vara i femårsåldern.
Några meter till vänster om oss ser jag en sketabrun brud som ligger på rygg och grillar sig. Ja, för PÅ MAGE kan hon väl inte ligga. Med dom SILIKONBRÖSTEN! Vilka bollar! Vad F U L T! Har hon verkligen betalat för att  ha två vrålpumpade handbollar på bröstkorgen? Fy. Fnys.
Jag påpekar för Skägget att det ligger en silikonbrud strax intill oss och han får naturligtvis genast extremt bråttom att hasa sig upp till sittläge. Han fumlar efter sina brillor och kisar förvirrat.
"Kolla nu röker hon också!" säger jag med avsmak i rösten. "Och kolla in hennes svanktatuering (trampstamp) då. Sicken white trash!" frustar fel- och fördomsfria jag på. Helt ohämmat.
"Näää, hon TILL OCH MED RÖKER ju trashigt!" går jag på.
Dagens info: Att röka trashigt = man tar jättedjupa LÅNGA bloss och innan man tar ut ciggen ur munnen så blåser man ut hälften av röken ur näsan. USCH.

Utöver detta vill jag bara låta meddela att dagen har varit mycket trevlig. Den blir gärna det med ingredienserna V8-motorer, loppis, bad, sol, mc-tur, räkmacka på Grännaberget och cider och chips till en film på kvällen. Imorgon: Bad, bak, trädgårdskalas för nyblivna elvaåringen samt sen skogsträff med Carro. Vi ska häxa oss och lite sådär. Helt wild & crazy. Inte alls trashigt. Närå.







Inga kommentarer: