Summa sidvisningar

måndag 12 september 2011

Jag trycker på


Website counter
Sur blogg man ligger inne med då. Hade jag haft ork så hade jag antagligen fotat nya vardagsrummet och lagt ut bilder här på fantastiska bloggen. Jag kanske hade tagit en intressant bild på den verkligen asgoda sushin jag åt idag. Blev bjuden på. I HUSKVARNA av alla ställen!
Om jag hade haft lite extra energi att lägga på alla mina tolvtusen bloggläsare (in my dreams) så kanske jag hade förklarat den mycket tråkiga känslan över att få det där nejet från SR. Jag kanske till och med hade pallat berätta om vilken superduperrolig fest jag var på i lördags till Eddes minne.
Nu orkar jag dock inte detta. Jag orkar ingenting. Jag tar en paus. En time-out. Vi hörs när jag har laddat mina batterier igen. Okej?

Nu ska jag koka korv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det enda vi fans kan göra är att vänta, vänta på att världens bästa radioröst ska komma tillbaka och glädja oss igen!!! Ge inte upp... (saknar dig redan!) Kuckeliku från tuppen

randigkatt sa...

Åh tack! Batterierna laddas sakta men säkert.........