Summa sidvisningar

söndag 6 november 2011

Barnen gissar på gåtor

I bilens baksäte sitter tre barn. Två av dom är mina. Lucas, som inte är min, håller på att konstruera en massa egenhändiga gåtor.
Han: Vad är det som är trekantigt och högt?
Mille, the professor, the genius, the real bright kid: En giraff!

Smart svar, eh?
Fast svaret var i och för sig inte så värst vidare smart heller.
Lucas: HAHAHAHAHAAAA! Näää - taket var det ju!


Dagens låt: Hellraiser - SWEET.
Det finns inget så skrämmande som demoner, besatthet, djävulsutdrivningar. Jag är paniskt rädd för allt som rör just detta - ändå så kan jag inte låta bli att hyra den ena filmen efter den andra om just...besatthet.
Igår kollade jag t.ex på The Rite med Anthony Hopkins, alltså det var ju inte han jag kollade med utan det var han som spelade i filmen, ja ni fattar. Den var lite otäck men kass och om filmen är kass blir jag inte lika rädd. Värre ställt var det med nån rulle som hette nåt i stil med The excorsism of Emily Nånting....varken Skägget eller jag pallade se klart. Satan så hemsk var den.
Vilken är din bästa demonfilm?

Inga kommentarer: