Summa sidvisningar

torsdag 4 april 2013

Vi ses på andra sidan kanske?


Död åt vintern!
 
Dagens låt: Hurt - Johnny Cash
Jag har många fel och brister och en av dom är mina dåliga tänder. Bara för att jag var en sån kaffekärring utan dess like när jag var barn (med, flämt, fem sockerbitar i varje kaffekopp!) så får jag nu sona för det. Merparten av gaddarna är lagade både en och två gånger och lagningar går sönder som ni kanske känner till. Tänderna rasar. Så idag är det jag som moloket går till tandläkaren med tunga steg för att dra ut en svårt sockerskadad tand.
Usch. Bedövning. Blod. Tusenlapp som får vingar och flaxar iväg till tandfen.
Buhu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du arrangerat den fina"vinterbilden"?
Cool bild!
/AK

randigkatt sa...

Nej, tyvärr. Men det HADE kunnat vara jag!