Summa sidvisningar

måndag 28 oktober 2013

Diskkraft? Nej tack!


Okej. Jag är en teknikmotståndare. Hatar ju egentligen prylar och surrande mojänger överlag och en sak jag hatar lite extra mycket är...tada! DISKMASKINER.
En diskmaskin låter. Den är ful och tar plats (lite som Björn Ranelid) och nu har den gjort intrång i mitt nya fina kök. Ingenting hade jag att säga till om. Har blivit totalt överkörd. Detta bara för att Skägget är så trött på att behöva diska efter maten (som jag har lagat) och nu funderar jag på om jag skulle komma med ett motdrag. Inte laga mer mat alternativt komma hem med en kock. Behöver inte mannen diska så ska kvinnan inte behöva laga mat eller hur? Jag sa: ELLER HUR?

Ful och gammal var maskinfan också. Lådor och skåp försvinner för att åbäket ska få spejs och var, var, var ska alla kryddor och kastruller och stekpannor stå nu? I bokhyllan? I soffan? På högra sidan av sängen ? (inte min del alltså.)
Känner mig lack. Tänker absolut INTE inleda ett kärleksförhållande med herr Bosch. Usch.

Inga kommentarer: