Summa sidvisningar

onsdag 3 juni 2015

Jag är tillbaka. Kanske. Eventuellt. Jomen, det är jag.


Ser att mitt senaste inlägg är från i vintras, i NOVEMBER, och nu är det sommar och då har man ju verkligen all tid och lust i världen till att sitta och svamla framför en dator. Nu skulle jag till exempel kunna komma med något helt oviktigt dravel om att jag egentligen satte mig framför datorn bara för att jag färgar håret samtidigt och det är så förbannat tråkigt att bara sitta och glo medans äggklockan tickar.
Tid. Tiden. Den tickar. Fort. Fortare. Snart har man ingen tid alls. Tiden är ute.

Men att sitta med en klösbräda i handen - DET FINNS DET ALLTID TID FÖR, att däremot åka och hälsa på sin gamla mamma på äldreboendet eller att sitta och klippa och klistra med barnen - nä, det hinner jag INTE med. Jag måste ju kolla om någon har överträffat mig i wordfeud (PÖLSA 54 poäng), om någon har lagt ut en ovanligt tjusig bild på instagram (get i motljus), om någon har gillat och BEKRÄFTAT mig på facebook, om den där fula tröjan som jag la ut på Tradera för en minut sedan har fått några bud.
Usch. Jag spenderar alldeles för mycket tid med mobiltelefonen. Nu ska jag blogga istället. Ska piska mig själv att göra det varje dag.

RRRRRRRING! Nu är jag sådär "naturligt" mörkhårig igen. Det var verkligen Natural & Easy som utlovat! (om ni misstänker att jag är sponsrad av Schwarzkopf så har ni fel, men dom borde tammejfan skicka en hel årsförbrukning nu av hårfärgningsmedel tycker jag, tycker inte du?)
Ses.

2 kommentarer:

Sparkling sa...

YEEEES! ÄNTLIGEN!

Sara sa...

Yay vad kul! :)