Summa sidvisningar

onsdag 30 maj 2012

Sluta upp med att fota!

INSTAGRAM. Vad fan är det? Och sluta upp med att ta bilder med det. Bilderna ska se så jäkla retro och 60-talsskimriga ut och om något ser fint och retro ut så blir jag AVUNDSJUK. Jag vill också kunna ta sådana bilder och....bu hu hu hääää!
Kruxet är bara det att jag vill inte ha en Iphone (jag vet inte ens hur man skriver det så efterbliven är jag) eller vad det heter och som jag misstänker är upphovskällan till retbilderna. Jag har en gammal skitmobil som jag bara kan ringa och sms:a med och om barnen vill leka av sig så kan de spela ormen (snake heter det säkert) och det räcker finfint för mig, sörru.
Så fortsätt ni, ESTETER, att ta era skimrande instagrambilder. Tänk inte på mig. Jag kan fortsätta ta mina skitbilder jag och säkert ha ett hyfsat okej liv för det. Inte så skimrande kanske men ändå.


Jag fyller förresten år i oktober.

Inga kommentarer: