Summa sidvisningar

lördag 12 december 2009

GRAVID

Jag är gravid. Tror jag. Min mage putar betänkligt. Nä, ha ha. Jag är inte gravid. Men det hade varit skönt att vara det för det hade gjort den här gamla magen mer legitim. Om jag inte drar in den en decimeter, vilket jag kan om jag anstränger mig, så ser det ut som om jag är i femte månaden. Så här kan jag inte ha det. Alla kläder stramar.
Igår frossade jag tillsammans med JSS hemma hos Staffan och Isabella. Bella hade gjort två olika pajer, sallad, foccaciabröd, egen vitlöksdressing, knäck, kola, saffranspannkaka med egen hallonsylt samt vispgrädde. Och ovanpå det åt vi chips och ostbågar. Kalla mig Volvo. Jag RULLAR.
Varje dag äter jag dessutom pepparkakor och snart är det jul och då går det verkligen åt helvete med besked.
Jag rör inte på mig, jag åker bara bil, ibland går jag till gymmet men om det ska ge resultat så måste jag nog lägga om kosten. Orka.
Operation späkning inleds om 20 dagar!

Dagens låt: Action - Sweet.
När 2009 inleddes vet jag att jag hade som mål att jag skulle promenera varje dag i MINST 30 minuter. Jag kommer ihåg att jag var ute på nyårsdagen och spankulerade men därefter är det bara svart. Så det kan gå med nyårslöften va? 2010 måste jag vara mer aktiv. Måste!
Website counter

Inga kommentarer: