Summa sidvisningar

fredag 6 augusti 2010

Åh, Mats!!

Vi går i kattköpartankar. Varje dag tar jag en runda på Blocket och varje dag måste jag gå in och titta på Mats. Ingen köper honom. Annonsen har legat ute sedan juni. Antar att det beror på att säljaren har skrivit något i stil med "Mats är född med ett bråck på magen men enligt veterinären så kommer detta förmodligen inte att påverka Mats liv". Åh, Mats! Jag vill ha dig!

Och så idag. Då var den här rackaren med. Stålgrå. Så fin. En livskamrat i päls för sketna 200:-!
Shit, vad jag är kattsugen! Om jag får som jag vill så är vi med katt redan nästa vecka. Om det blir Mats eller Morgan återstår att se. Raaooom!
Dagens låt: You spin me right round - Dead or Alive.
Tassar som trajjar, en mage som vibrerar av spinn. En kattlåda som ska tömmas. Kattsand i hela lägenheten, kattmatsburkar som ska bäras hem, ja, det ÄR jobbigt med husdjur, men tänk vilken lycka de skänker.

Website counter

Inga kommentarer: