Summa sidvisningar

lördag 4 augusti 2012

Här är mitt kylskåp!


Jamen, vad himla nödvändigt att lägga ut en bild på sitt kylskåpsinnehåll då. Antar att det är något slags uppdämt behov eftersom jag tillhör den kategorin av människor som sällan tar kort på min lunchtallrik. Kan det vara så? Eller inbillar jag mig kanske att mejeribranschen ska se detta och bara "WHATTHEFUCK!!! Vilken STORKONSUMENT av mejeriprodukter då! Jabba! Hon måste få något slags tack i form av en fet presentcheck nu alltså!"
Medans du kanske istället tänker: "Men hur himla mycket ägg äter dom i den där konstiga familjen då?" Då kan jag berätta att det är svärmor som kånkar hit med två plattor ägg titt som tätt. Så om det är sant att man får förhöjda kolestorolvärden av ägg då ligger vi äggstra risigt till. Men skit samma. Jag älskar ägg. Rinn-ägg, som Mille säger. Rinniga ägg är bara så.....mhpmfpf.
Hej!

3 kommentarer:

Barasara sa...

Vad kul att kolla in i kylskåpet. En sådan här bild kan jag glo på hur länge som helst!
Jag reagerade mest på ägg. Mycket ägg var det där! :)
Sen tänkte jag "Jaha, så de har sylten och röror så högt upp på hyllorna".

Med jämna mellanrum blir jag osäker på hur man ska förvara på vilken hylla och googlar. Glömmer sen lika fort var det bäst ska stå...
http://www.svt.se/2.40438/1.438853/hur_placerar_jag_varorna_i_kylskapet

randigkatt sa...

Kul att man kan glädja nån....är det konstigt med sylt långt upp? Jag får ta och googla jag också.

Sara sa...

Nej, alltså det där med sylten var mer att jag själv alltid har det längst ner. Inte beroende på "var det ska stå" utan för att jag är rädd att hyllan ska ge efter om det står för mycket tungt på den! :)