Summa sidvisningar

torsdag 9 augusti 2012

Vilket språk?

Sitter och kollar på annonser på Blocket. stöter på den här:
tjena har nu tröttnat på mina 2 klasser som är Fire mage / frost Dk och tänkte därför kolla om det finns något intresse för byte !

MAGE :

394 ilvl fire pve , 8/8 ds normal
3/8 ds heroic
8800+ achievments
40+ titlar
mounts som raven lord , firelands ground mount , båda icc drakarna , guild phenixen , amani warbear , lite olika protodrakes .
finns även full ruthless pvp gear på den då jag inte pvpar så överdrivet mkt .

DK:
391 ilvl frost pve 8/8 ds normal
2/8 ds heroic
5500+ achievements
10+ titlar
inte så mkt mounts men sandstone drake finns .

har även lite alts som :
85 fury warr(skräp gear)
82 rogue
80 hunter
70 paladin
och massa heirlooms
till det jag vill ha ! är framför allt ute efter en holy/prot paladin . gärna med liknade achieves eller mounts men inget måste ligger gubben på frostmane spelar achieves eller mounts ingen roll men ser gärna att ni downat dw !
kan även tänka mig ele/resto shaman med liknande gear som mina .
och Prot warr är även grymt intressant ! och som vanligt , guld , achieves , mounts osv är alltid en stor bonus !

släng ett mail kollar mailen dagligen mvh adam
 
ÖHHHH? Kan du vara vänlig och översätta den här annonsen åt mig, tack. Heirlooms? Prot warr? Pvp:a? Protodrakes?
Beam me up, Scotty!
 
 

1 kommentar:

Sparkling sa...

ÖÖÖÖÖH var ordet. Fattar inte ett jota, som det hette på 1900-talet.