Summa sidvisningar

tisdag 14 augusti 2012

Vad jag hatar med facebook


Stollar som man tydligen är bekant med som lägger upp den ena fula bilden efter den andra med någon lam text som ska vara så talande och himla "fin". Och så under bilden: "DELA!!!  om du älskar dina barn/mamma/din katt/din bror/din man, dig själv" etc etc. Jag hatar det! Det känns som utpressning. Inget annat. Om jag är så hjärtlös att jag inte delar denna fina text med tillhörande bild så älskar jag inte mina barn. Då håller jag inte med. Då är jag en mamma som kanske rent utav hatar mina barn? Åh, aaaarggghhhh!
Fan, vad fånigt att man måste basunera ut att man älskar sin familj på facebook. Det känns liksom enormt....osunt. Och misstänksamt. Tycker jag iallafall.

Dela detta om du tycker likadant!

2 kommentarer:

Sparkling sa...

Håller med om varenda stavelse!

Anonym sa...

Gillax20!//Tuppen