Summa sidvisningar

onsdag 25 november 2009

Dagens ros

Åh, denne man. Denne underbare karl. Han passar barnen åt en. Han bjuder en på kaffe. Han fixar allt man behöver till ett hem.......................


.............I love you, Ingvar! Tack vare dig har vi fått en ny diskbänk
(zinkbalja, bänk i valnötslaminat samt vattenlås för 1300:-, är inte det billigt så säg), två långlånglånga pizzor för endast 32:-, väldoftande värmeljus samt värmelyktor.
Vad skulle man gjort utan dig? Hur hade ens ekonomi sett ut? Hade barnen ens vetat vad ett "bollhav" var för något om inte du varit här och fixat det till oss?
Hoppas du har det bra där hemma i Schweiz, Ingvar, och att du kan njuta av dina miljarder och inte dumsnålar. Hur många rikingar har man inte stött på under sina dar som stinker svett, bär lumpiga kläder, samlar pantflaskor och inte unnar sig nånting - och så är de egentligen rika som troll!
Hu, vad dumt.

Dagens låt: Cinnamon girl - Neil Young.
Betyder cinnamon kanel? Att jag aldrig lär mig. Jag TROR det betyder kanel iallafall och med det ville jag bara ha sagt att mina och Ingvars doftljus luktar kanel, jul, mys. Aaaahh. Finns kanel som parfym? Isåfall vill jag ha en dunk.
Website counter

1 kommentar:

Anonym sa...

YES, det betyder kanel. Precis som jag ha ha ha ha ha ;)
Vill också ha såna doftande ljus .... får nog ta en sväng till IKEA jag med.
K aneL