Summa sidvisningar

fredag 20 november 2009

Nöjd och belåten

Ursäkta mig men jag har inte haft lust att blogga. Är det för att jag är deppig? Nää. Tvärtom! Jag känner mig väldigt nöjd, tillfreds, ja, rent av lycklig för tillfället. Veckan har varit bra, jag har haft ett bra jobb, bilen har startat, gummistövlarna har hållit tätt och jag fick ett jättefint mejl till radion av en kille/man som sa att det jag sa i tisdags var det bästa han hört på länge. Klart som korvspad att man är en glad skit då. Så för att fira att veckan lirat fint så blir det chips, dipp och en spansk skräckis ikväll. Och jag hoppas, hoppas att konserten med Nisse Hellberg imorgon blir av. Det skulle bli en fantastisk punkt på den här veckan.

Dagens låt: Hem hem hem - Nisse Hellberg.
Nisse. Allvarligt talat. Vi är så lika du och jag. Jag känner igen mig precis i din låt. Jag är exakt likadan! Jag vill alltid hem jag med. Fast först vill jag se och höra dig. Sen hem.
Website counter

Inga kommentarer: