Summa sidvisningar

lördag 17 april 2010

Feel bad en fredag

Fredagsmys. Först tacos och sedan på med en hyrfilm. Mattsson och Kabbe hade tipsat Skägget om en R I K T I G T bra skräckfilm. Franska "Martyrs".
"Hyr den" sa Skägget till mig via telefon när jag stod och velade inne på Hemmakväll. Åkej.
Det ångrar jag nu. Maken till jävla läskig film alltså. Ångest, äckel, fasa....you name it. Efteråt när filmen var slut kände jag mig nästan skitig. Mådde kasst. Helt klart den värsta film jag sett och då har jag sett mycket i mina dar.
För att kunna somna var jag tvungen att gå till sängs med Kajsa Ingemarssons bok "Kajsas värld" bara för att få skratta en smula.
Fy, vilket dåligt fredagsmys. Den där Mattsson tänker jag aldrig mer lyssna på när han kommer med sina filmtips.

Dagens låt: Cream -Prince.
Ja intentionerna var goda men nu har det gått över styr. Senaste veckan har jag gått upp i vikt. Åt motsatt håll alltså. Mycket beklagligt med tanke på att nu på lördag ska jag på Barabambas återträff med alla nionde klasser. Vatten och bröd i veckan alltså. Och eventuellt lite bovetegröt. Mums.

Inga kommentarer: