Summa sidvisningar

lördag 3 april 2010

För ett år sedan såg Wendy ut så här

PÅSK. Frossa i godis. Frossa i ägg. Frossa i lax. Det är min melodi det. Idag har jag och kidsen gjort stan och efter shoppingfrossan på HM som resulterade i två par dojjor, en kepa, en Ben Ten-tröja samt solbrillor så hamnade vi hemma hos Stefan. I solen, på altanen, framför tre engångsgrillar. Korvfrossa! Har varit ute halva dagen och nu känner jag mig helt färdig. Kommer säkert att tuppa (tuppa! fattar ni? påsken ni vet...) av redan halv nio.
Glad påsk!

Dagens låt: Rock'n'roll - Led Zeppelin.
Läser just nu "Jag är med bandet" av Pamela Des Barres, en av världens mest kända rockgroupies. Är inte alls avundsjuk på hennes liv där i slutet av 60-talet med Zappa, led Zeppelin, Alice Cooper, Jim Morrison etc etc...Närå. Inte alls.
Website counter

Inga kommentarer: