Summa sidvisningar

fredag 9 april 2010

Nattsömnen då?

Äntligen! Ikväll ska vi se rysaren numero uno - PARANORMAL ACTIVITY! Kommer jag bli rädd? Kommer jag inte kunna sova på flera nätter? Kommer jag äta upp hela chipspåsen (300 gram) av ren nervositet? Frågorna hopar sig. Först imorgon har jag svaren. Ni får ge er till tåls helt enkelt! Hm, intressesmurfarna hoppar......................

Dagens låt: Hell aint a bad place to be - AC/DC.
Kommunala helvetet.? Nja, än så länge så är nya jobbet okej, men inte på långa vägar så roligt som det med ungarna på särskolan. Här rusar ingen fram och kramar om en. Här skriker ingen "MIJJJE!!!" glatt när han får syn på mig. Ingen vill leka med bilar på golvet och man får aldrig vara ute. Däremot överdoserar man datorer. Yäk.
Website counter

2 kommentarer:

Barasara sa...

Oj. Kanske är det barnomsorgen du ska jobba med "när du blir stor" då? Själv känner jag redan att det är det bästa jobb jag haft. Hoppas det håller i sig. :)

randigkatt sa...

Ja, kanske det. Kombinerat med annat som att skriva.
Vi får se vad jag slutar som :-)