Summa sidvisningar

fredag 23 april 2010

Vem är den där mystiska i burkan då?


Imorgon så händer det grejer. Jag ska på klassträff på Karlssons......................alla nior som gick ur skolan 1980 ska ses. Det var 30 år sedan man såg en del av klasskompisarna. Kommer vi känna igen varandra? Är Lena Joppsson där? Har Basse kommit hem från Dubai? Är Ronny fortfarande lika sugen på att leka Svarta Damen? Jag måste ta reda på detta.
MEN. Gissa om jag har lite ångest för vad jag ska ha på mig. Det har jag. Hela veckan har jag tänkt att "IDAG måste jag åka upp till A6 och köpa nåt nytt" men så har det istället slutat med att jag ligger i fosterställning i soffan. Är så inihelvete ointresserad av kläder och bland det värsta jag vet är att stå i provrum så därför ångestskriker jag: JAG VILL HA EN BURKA!

Kan man kolla på MQ imorgon om de har nån snitsig heltäckande i sortimentet kanske?

Dagens låt: The future's so bright, I gotta wear shades. Timbuk3
Eller så får dom helt enkelt hålla till godo med gamla, tråkiga, beiga Mirre. Stod dom ut i nio år så kan de väl för fasen stå ut några timmar till eller?

Inga kommentarer: