Summa sidvisningar

måndag 26 april 2010

Mera klassfest åt folket!

Åh, vilka tuffa, coola människor i rökrutan. Ingen röker, jo Ronny gjorde visst det. Vi andra bara blossade när det var fest. Och det var det ju i lördags. Ronny till vänster var min första kille. Han krossade mitt hjärta svårt i fjärde klass. Mycket trevlig prick!

Då: Alla undrade om de var ihop eller skulle bli ihop.
Nu: Hade dom verkligen BLIVIT IHOP så hade de varit ett ganska omaka par. Susan+Forsberg!

Ronny leker tittut!

Han heter egentligen Anders men för oss i det gamla Österängsgänget är han bara känd under namnet WAMPA. Ett gammalt indiannamn. Skål Wampa!

Jag och Repo! Vi hade chans på varandra i mellanstadiet. Och han kommer fortfarande ihåg när min födelsedag är. "För han hade ju nämligen varit rätt förtjust i mig!"
Då, för typ 35 år sedan alltså.

Åh, vad kul det var att prata med Lena Jonsson! Vad snygg hon hade blivit! Önskar att jag pratat mer med henne. Var ju faktiskt riktigt bra kompisar en gång i tiden.

Boo i mitten! Hur länge sedan var det inte man pratade med honom då!
Och så Forsberg igen....han som var den coolaste, snyggaste, fränaste killen. Way back.....
(Ha ha vet ni vad Skägget sa när han fick se den här bilden? Att jag såg ut som en pryoelev som står med gubbarna på lagret! Ha ha, han är rolig den mannen)

Website counter

Inga kommentarer: