Summa sidvisningar

fredag 30 maj 2008

Eget beröm luktar illa men....


...andras luktar gott. Det är helt uppenbart att man är totalt utsvulten på beröm. Men idag hände det. Och hela världen log!

Idag strax efter att sista låten tonat ut från vårt radioprogram Panelhönorna så stod jag och Sara där inne i studio ett när dörren slets upp. In rusade en ung ganska snygg kille och bara "Jag måste få hälsa på er och se hur ni ser ut. Ni är så roliga!! Ibland när jag har på er i bilradion vill jag inte kliva ur bilen bara för att jag vill höra klart. Ni borde få ett eget program som Mia & Klara!"

Jag och Sara höll naturligtvis att göra på oss fast vi spelade ganska coola. Som att "ja, ja, lugna ner dig lite, sådant här hör vi till leda" fast vi hade som vanligt fniss, skratt och blossande kinder som ackompanjemang.

Det roliga är att vårt program är tänkt att rikta sig till tjejer, kvinnor, men det är bara män, killar, gubbar som kommer fram och talar om att de är trogna lyssnare.


Vill DU lyssna? Gå då in på Radio Jönköpings hemsida. Klicka på Redan Fredag och sedan på oss, Panelhönorna.

...Mia & Klara....låter ju nästan som Mirre & Sara......


Idag lyssnar jag på Motörhead och deras Ace of Spades. Så bra att man får spader. Liksom.

Inga kommentarer: