Summa sidvisningar

lördag 24 maj 2008

Godmorgon världen!

Duschen strilar där uppe. Mannen ska göra sig snygg för idag ska han minsann mingla med Sveriges samlade videonördar i Sala. Bo på hotell. Bada badkar. Festa.
"Skulle inte jag kunna få följa med?" undrade jag.
"Nja, du vet de där killarna som samlar på filmer är inte så vana vid tjejer så du kommer att dra ned stämningen. och de kommer bli nervösa", kontrade mannen med.
Jaha. Kul killar. De luktar säkert svett allihop.
Fast jag ska ju festa lite jag också. För ikväll ska ju transa-look-a-liken Perrelli tävla för Sverige i Belgrad. Men innan dess ska jag tampas med en fet katt som hela tiden pockar på uppmärksamhet (iallafall när vi ska ha nån slags måltid) och två barn till dags ände. Får se vad vi hittar på. Känner jag mig själv rätt så börjar vi med nåt som börjar på l och slutar på oppis. Fast katten får inte följa med. Hon drar ned stämningen så.

Dagens låttips: Duffy "Distant dreamer" (hon ska visst vara med i London Live ikväll...måste kolla).
Eller nåt asagammalt och sketacoolt: Hurriganes "Get on" (när jag har köpt en raggarbil så ska Hurriganes alltid vara närvarande i bilstereon).

Inga kommentarer: