Summa sidvisningar

måndag 12 oktober 2009

Om jag var en hangaround till Snövit så skulle jag heta Prosit

Så här ligger det till. Jag är krasslig. Jag har haft 37,5 i feber - jag har varit nära döden. Därför orkar jag inte med mer på mina redan nedtyngda axlar just nu. Så det där om......
1. Filmkvällen på Bymarken som avbröts mitt i alltihopa av en stissig hund
2. Den roliga incidenten med den tokiga mattanten i matsalen idag
3. Hur vi går vidare i kattfrågan (Wendy är superför, Peter är jätteemot, jag är mittemellan men lutar mot för och Mille fattar ingenting. Precis som vanligt)
......får helt enkelt bli ämnen att ta upp senare i livet.
Nu ska jag förpesta min omgivning ytterligare några dagar med min vitlöksstinkande andedräkt. Ha det! Vilka ni nu än må vara.

Låt: Orka.

Inga kommentarer: