Summa sidvisningar

torsdag 20 maj 2010

Vintern är väck....

...febern är väck och jag är väck! Väck i huvudet av trötthet.
Imorgon är det Huskvarna marknad så jag ser verkligen fram emot det sedvanliga regnet, åskan och stormvindarna så att jag får ligga inne och SLAPPA med gott samvete. Because I'm worth it.

Dagens låt: Dum i huvet - Wilmer X.
Idag har jag pratat med en ung våldtäktsman i telefon. Ni vet med han som var med och förstörde livet för en trettonårig tjej genom en rå gruppvåldtäkt här i Jönköping. Fick verkligen lägga band på mig själv för att inte snäsa av honom när han ville byta feriepraktikplats eftersom att, citat, "jag vill inte städa på Vätterstanden, det passar inte mig".
Que?

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken fin bild på Wendy :)

Skönt att febern äntligen gav med sig.
Lorenta