Summa sidvisningar

onsdag 16 juni 2010

Been there. Done that.

Så har man då varit i Skurugata i Eksjö idag.
På betald arbetstid med 18 feriepraktikanter samt guiden Gunther.
Tur att jag hade gympaskor - jag har klivit nerför 50 meter branta stup (en klumpig tjej ramlade med en gång och stukade foten), klivit över tretton biljoner stenar (porfyr) samt snubblat mig över femtontusen meter trädrötter.
Nu kan jag det och tack det var kul, men aldrig mer.
Jag är ett bekvämt stycke - det är bara att inse det.

Dagens låt: Loverboy - Billy Ocean.
Köpte hans greatest hits på en outforskad loppis idag. Skivan kostade bara 5:- och då fick jag även hiten "Get out of my dreams - and into my car". Den har jag lite minnen till då en kille jag var lite ihop med brukade sjunga "Hej du! Hoppa in i min Volvo!" Mycket kul. Tyckte jag då.....

Inga kommentarer: