Summa sidvisningar

torsdag 23 september 2010

Just like a rolling stone

Stenen rullar. Livet ångar på. Nyss satt jag på ett kontor framför en dator hela dagarna och tjänade hyfsat bra. Nu är jag tillbaka i skolvärlden igen med inte så hyfsat betalt. Kul att det rör på sig!
Ja, jag är hos mina gamla särskoleelever igen. Mina fina. Det känns jättebra. Det får vara så här tills vidare helt enkelt. Jag rullar lite hit, jag rullar lite dit, jag står iallafall inte still....jag skapar mig mitt egna liv, jag vet inte vad som väntar bakom nästa hörn.....klyscha, klyscha, det är mitt enkla, oglamorösa liv det här. Och det är FRITT. Det är det bästa av allt. Att helt få bestämma över sina dagar - det är mumma det.

Dagens låt: Sick & tired - Anastacia.
Min hals! Mitt huvud! Jag döööör. Vilken sabla tur att det är fredag imorgon. Jobbar bara till halv ett och sedan är det jag som åker raka vägen hem och bäddar ner mig. Måste bli frisk för i helgen ska jag och gamla jobbarkompisen ut och plocka svamp. Två svarta sopsäckar ska jag ha med mig hem. Fulla. Med. Kantareller.

Website counter

Inga kommentarer: