Summa sidvisningar

söndag 17 mars 2013

Katten tyckte det var kul iallafall

När man har blivit föräder så kan man glömma det där med att få vara ifred inne på toan. Det händer liksom inte längre.
Idag när jag står med rumpan bar och ska spola i toaletten så förnimmer jag plötsligt att någon står precis bakom mig. Det är den sjuochetthalvtårige sonen. Den sjuochetthalvtårige bröst- och rumpfixerade sonen ska jag kanske tillägga.
"Snygg röv!" säger han lite tufft och jag börjar skratta. Ganska mycket.
"Men jag älskar dig...du är snäll!" fortsätter han och så kramar han om mej där jag står med min röv och med brallorna nere vid fotknölarna och skrattar.

Blir man varm i hjärtat eller blir man varm?
                                                                             Ja och jag kan tillägga att min gamla röv blev ganska glad den också.

Inga kommentarer: